Det tar sej

Jag har lyckats lägga upp min profil, efter lite letande, "och vad är det med det då" tycker säkert en del, men för mej är det enormt upplyftande, jag är inte speciellt välbevandrad i datorvärldens mysterier, inte i hemPCmiljö iallafall, har ju jobbat med maskiner som var datorstyrda, där jag både kunde göra ändringar och lite av varje i, men här är jag en GRÖNGÖLING, bara så ni vet det, så varje liten grej kan göra mej lycklig som ett barn.

Nåväl, NU säjer jag gonatt igen, och stänger av GÄSP

Kommentarer
Postat av: Filipendula

Visst är det kul att blogga, har liksom du nyss börjat.Men det gäller ju att hänga med i IT- världen.Gillar precis som du att odla.Har ett växthus där jag odlar en del, men mest mig själv.
Välkommen på bloggen.

2007-04-07 @ 18:27:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0