En bra dag

image13


Idag har jag gjort en massa saker, planterat om alla blommor (lite sent, men vadå) och framför allt planterat Ängla- trumpeten jag fick i höstas, i en större kruka, den ska ner i en stor trälåda så småningom, det här är bara steg 1.
Har hämtat ett paket med scrapgrejer, fina saker, så sugen på att göra nåt med dom.
Har varit i kolonin och fortsatt med vårbruket, håller på att djupgräva land som jag sen ställer pallkragar uppe på det omgrävda, fyller i fin jord, och sen är det bara att så, ska iväg och köpa jord imorgon, så jag kan så morötter i första pallkragen, jag drack kaffe när jag kom dit, måste ju ladda, innan arbetet startar
Jag har gjort ett blomsterarrangemang, städat hamsterburen och så till sist, badat hunden, så jag känner mej väldigt nöjd med dagen

Nu ska jag gå och lägga mej, och läsa Hemmets Journal som kom i brevlådan idag.

Natti natti  allihopa   Kram elsamaja


Kommentarer
Postat av: elsamaja

Det är ett ljus i mitten, har inte nån näckrosodling som jag har fått att blomma i förtid.

2007-04-25 @ 23:14:55
URL: http://elsamajarun.blogg.se/
Postat av: Helena

Vad fint du gjort.
Jag väntar på lite nya scrapprylar,hoppas det kommer något idag med posten.
Ha en bra dag!
*kram*

2007-04-26 @ 09:29:45
URL: http://www.vildaella.blogg.se
Postat av: Lena S

Åh vilket fint arrangemang!!
Kramis/Lena S

2007-04-29 @ 22:02:38
URL: http://lenasochronjasscrapp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0