Host host

Har lyckats dra på mej en förkylning, andra vändan på tre veckor, äh, ingen ide att klaga (ingen lyssnar åndå). Det är bara så retfullt att det är den här årstiden, nu när jag ska kunna göra vårarbetet i kolonin (började igår) och så skulle jag och en kompis ut på ringvägen idag, med kaffe, mackor och nåt smaskigt fikabröd, ja,ja det kommer flera dagar.

Hon var här igår så vi scrappade litegrann, jag gjorde en LO som jag lägger upp här, jag har blivit alldeles galen (värre än vanligt) sen jag lärde mej att själv stoppa in bilder från kameran i datorn, beskära dom och förminska så att det går att ladda upp här, och i galleriet på scrapbutiken.se


Det är ju så roligt,och jag kan själv, jippi...

image10

Kommentarer
Postat av: Milo

Åh, så fin!!! Du är oxå jätteduktig ju!!!
Hoppas du kryar på dig!
Stor kram Milo

2007-04-15 @ 01:52:32
URL: http://gothwitch.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0