Påskafton

Nu är det kväller, vi var på middag hos kompisar, med sill, jansson och allt som hör till påskmat, det var gott, och trivsamt att sitta och mysa tillsammans, med lite diverse utryckningar efter deras två små grabbar, som är sååå härliga, Efter kaffe och sorundatårta och en hel del pratande, så åkte vi hem efter ett väldigt trevligt besök.

Har scrappat en LO med foton av oranga blommor, med lite inslag av cerisa tulpaner, färgerna var såna, att jag skulle ALDRIG sy ett lapptäcke med dessa färger, mörkt lilarosa cardstock som bakgrund, basic greypapper i orange som fotomattor, och randigt orange-lila-turkos-gult papper som dekorremsor, plus 3 oranga blommor på det!!! Jag vet, det låter HORIBELT, men blev faktiskt rätt bra, ska bli lite haj på att redigera bilder, så ska jag lägga upp den här,

Är väldigt färsk på scrapbooking, men är helsåld på det, det är ju SÅ KUL, jag var på en kurs hos Anna-Lena Blomqvist (scraphönan, se länk) i Laknäs (Leksand) i februari, fick lite grunder där, kan varmt rekomendera henne som kursledare. Sen är det inspiration från alla fina alster som bl.a. alla på scrapbutiken.se gör, plus sånt som finns i scrapbooking m.m, men är väl runt och nosar lite på andra ställen också.

God natt alla som vart på blåkulla och ni andra GÄSP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0