I arla morgonstunden.....

I morse var jag igång vid halv sju, det är inte vanligt, ska jag säga, om jag inte är tvungen, förstås.
Vi sov i stugan, och när jag vaknade gick jag ut, och det var underbart väder, och så är det ju härligt ljus, när solen står lågt.
Det blev frukost direkt, dessutom, fem över sju satte vi oss vid frukostbordet, och som alltid, så smakar frukosten som bäst när vi är i kolonin, Yelly tittade väldigt konstigt på oss, verkligen anklagande "vad ska ni upp och göra så här tidigt", vi (läs "jag") är ju vanligtvis inte igång förän bra mycket senare, och hon är också morgontrött, tack och lov, så hon blänger bara på oss såna här gånger.
Nåja, hon kravlazde sej ur sängen, och var ute med oss, iallafall, men det var inte mer, heller.

Jag passade på att ta lite kort , och här har vi....

... Yelly i morgonljuset

image78

Dagen har fortsatt att vara bra, och nu ska jag ner på viktväktarna ikväll, och det tror jag också kommer att bli bra.

Tjo flöjt....

Kommentarer
Postat av: evans

Hon är så fin, er Yelly! Smilla ser ut som en höstack varje gång hon har varit ute i gräset nu och du vet ju hur svårt det är att få bort saker ur schnauzerpäls... Skönt att vara uppe tidigt och ta vara på dagen. Det borde jag också testa någon dag :)

2007-08-02 @ 18:59:14
URL: http://evans.blogg.se
Postat av: Sannasmamma

Det är alltid härligt att vara uppe tidigt på morgonen!!
Synd bara att det händer så sällan...;)
Sötis-Yelly!!

2007-08-02 @ 20:48:53
URL: http://skeppar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0