Ångest!!!

Jag ska åka in till skapa hobby med en kompis idag, men nu sitter jag här och mår inte alls bra, ångest och oro sliter i mej, och jag begriper inte varför!!!!
Jag vet inte om jag klarar att åka idag, ska bestämma mej till om en timme ungefär, om jag ska ringa och säga att vi ställer in, men jag vill ju så gärna, vi har ju så kul när vi åker iväg.
Det var länge sen jag mådde så här pyton, shit!!shit!!!
Det troliga äv väl att jag hamnar under täcket idag, har haft konstiga drömmar i två nätter också, skrämmande drömmar, det hänger givetvis ihop med det här.

Det här blir ingen bra dag!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: evans

Usch, det låter inget bra! Hoppas att du kan få en bra dag!

2007-07-31 @ 11:44:08
URL: http://evans.blogg.se
Postat av: Hönan

Kramar till dig. Hoppas att du tog dig iväg!
/anna-Lena

2007-08-01 @ 00:09:01
URL: http://www.scraphonan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0