Blomrabatt

Den här rabatten kämpade jag och grävde mitt i hetaste sommaren 2005, eftersom det varit torrt länge, och vi har lerjord, så var det stenhårt, och jag kastade mej över arbetet  med hull och hår, för jag såg framför mej hur fint det skulle bli, men järnspikar vad det var slitsamt.
Om jag ändå tagit bit för bit, men nej då, jag började med hela denna stora, och då var jag ju tvungen att slutföra också.
Nu när det ser ut så här, då kan jag känna mej väldigt nöjd med vad jag gjorde, för så här fint var det för ca 4 veckor sedan.

image67

image68

Jag har nu börjat öka ut en annan rabatt , men , vis av skadan, den tar jag, bit för bit.
Vi vill få bort gräsmattan, så mycket det går, det är därför jag sysslar med mina arkeologiska utgrävningar, Slitsamt? Ja
Svettigt? Ja
Skitgöra? Ja, när jag kör gödsel

Men så underbart tillfredställande när jag får se resultat, och så blir det ju en hel del motion.

Idag ska jag och en kompis ha en scrapdag, eftersom det är hennes sista semesterdag, och det är gråväder.

Tjingeling


Kommentarer
Postat av: Sannasmamma

Hörrudu.. Har du vägarna förbi så..;-)
Himlars va fint det är!!!

2007-07-23 @ 20:18:46
URL: http://skeppar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0