Det var den här dagen det!!!!

Ja det blev som det blev, inte mycket att göra åt det, jag blev hemma.

Det blev en "duntäckedag", har tillbringat stor del av dagen under täcket, läst, sovit en stund, läst igen, kom inte ur pyjamasen förän klockan 7, då var det min tur att rasta pälskorven.

Jag har lärt mej att ta såna här dagar på allvar nu, och inte ha dåligt samvete för att jag inte åkte till stan, visserligen kändes det skit när jag ringde i morse och medelade att det blev inställt, och hon talade om att hon var klädd, sminkad och klar redan...blää, det är inte kul, men istället för, som jag skulle ha gjort tidigare, säga, "okej, vi .försöker åka ändå, då" så var det ändå, att jag kände, att nej, jag orkar inte tampas med en massa folk idag, jag mår pyton, jag klarar det inte.

Nu är det ju så länge sen jag hade en sån här dag, tack och lov, så då kan det ju gå an att lyssna inåt ordentligt, är det stup i kvarten, då kommer nog det dåliga samvetet och knackar på, fortare.

Jag har faktiskt suttit och scrappat lite ikväll, dels ett kort och så har jag börjat på en LO, den andra som jag ska skicka in till en DT-tävling som är utlyst på jommas lilla krypin, den första är dlar, det ska vara tre totalt.

Det känns lite uppkäftigt att delta i en sån tävling, när jag är så grön som jag är, men, why not...det är ju inte jag som ska avgöra om jag passar för det, det är ju butiksinnehavaren
Så sammanfattningsvis har ju dagen varit efter omständigheterna bra ändå, när jag inte tvingade mej iväg, nåt har jag väl lärt mej av dom år jag varit sjuk.

Nu är vi inne på en ny dag, och en ny månad också, som jag faktiskt ttycker är rätt mysig, med många tända ljus ute, när vi sover i kolonin, och tända ljus inne också, som jag ibland saknar, på sommaren.


Bakom dom mörka molnen dolde sej ljuset
 image77

Sov gott, mina vänner

Kommentarer
Postat av: evans

Passande text till bilden! Skönt att det känns bättre idag! Jag kan inte just något om scrapbooking, men jag har sett det du visat på bloggen och det tycker jag har varit fina saker. Såklart du ska ställa upp och tävla! Ha en bra natt!

2007-08-01 @ 01:45:45
URL: http://evans.blogg.se
Postat av: Sannasmamma

Förstår ganska bra hur du känner dig!!
Och då behövs vänner som förstår och inte ger en dåligt samvete.. Det har man ändå så det räcker:(
Kram på dig och lycka till med tävlingen:)
PS. Nu börjar snart min bästa årstid!!!

2007-08-01 @ 07:34:23
URL: http://skeppar.blogspot.com
Postat av: Milo

Ah!! Vilket läckert kort!!!! Me like!!! =)
usch... inget skoj såna dagar, men det är nog bara att acceptera att de finns...
vaknade själv dunderförkyld imorse. blääääh! Mår bajs... ska slappa på soffan idag tror jag bestämt...
Ja, de är såååå läckra de stämplarna!!! =) Det är en tatuerartjej som ritar motiven under vild@. Det kommer julstämplar sen oxå, och dem är jag MYCKET nyfiken på! =)
kram i kubik! Milo

2007-08-01 @ 12:23:31
URL: http://mlilja.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0