Färgutmaning

Jag hittade in till scraputmaningen av en slump, och tilltalades av färgutmaingen dom lagt ut, brun-beige med valfri accentfärg.
Jag köpte två papper på Skapa Hobby, som stämde så väl med den, och så hade jag ett foto på en rejäl svampskörd, som jag tyckte stämde in.
Den här gjorde jag på 1.5 timme, mycket snabbare än jag brukar, det bara föll på plats det jag ville göra med den, jätteroligt.
Jag tog ljus turkost som accentfärg, för det fanns redan lite av i ena papperet.

image57

 Cardstock: Bazzil
                     Papper:Upsy Daicy  Rise N´shine och Twinkle twinkle
                                Cosmo cricket Wanted Doc Holliday
                     Titel:Basic gray Dasher
                             Div blommor

Ha en bra dag

Kommentarer
Postat av: Lilo

Mums!!!Svamp är såååå gott!!! Att rensa är lite trist bara. Nu är det inte långt kvar till svampsäsong. ;)

2007-07-01 @ 19:30:12
URL: http://liloscrap.blogspot.com
Postat av: Sannasmamma

Jättefin lo!! Stämningsfull:)

2007-07-02 @ 12:39:56
URL: http://skeppar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0