Regn och rusk

Måndag 9/7
Vi packade oss hem från stugan igår, det regnade, så det var inte så roligt att vara där, men då blev det scrapping på programmet istället.
Sannasmamma hade en utmaning på scrapbutiken.se som tilltalade mej, och så hittade jag en så fin LO hos http://camilla-camomills.blogspot.com "du och jag" så då blev det en scraplift av det.
Har gjort två kort på beställning också, ett till en som är läkare, "grubbel".... vad gör man till en sån? Det resulterade i ett kort med ett embossat rött kors, papper med bubblor som symboliserar syre, röd text som symboliserar blod= viktiga detaljer för en läkare

Torsdag 12/7
Här skulle jag lägga upp bilder på korten jag gjort, och LOn, men då behagade min dator att säga upp bekantskapen med mej, så jag kommer inte åt bilderna nu, men för den som är intresserad att se dom, så finns dom i galleriet på scrapbutiken.
Helsikes teknik "grrrr".

Kommentarer
Postat av: Sannasmamma

Ja, det är inte sådär väldans kul när tekniken strular... Vi har ingen telefon för tillfället, och dom visste inte när dom hade tid att fixa det!!
Morr....

2007-07-12 @ 13:08:56
URL: http://skeppar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0