Fredag den 1/6

Helg igen, veckorna går så fort så det är inte klokt, redan 1 juni, det har ju nyss varit nyår.

Den här helgen kommer jag att tillbringa i Ösmo på marknaden, ska stå i DHRs lottstånd, (de handikappades riksförbund)  tillsammans med min man och några till, så nu hoppas vi på lagom varmt, inget regn och många köpsugna besökare, som vinner så blir det mindre för oss att packa ihop, och så är dom nöjda och glada, och kommer tillbaka nästa år.

Ikväll har jag gjort en LO till utmaningen "scrappa ditt husdjur" på scrapbutiken.se forum, jag ska fota den imorgon och ladda upp den, både här i min blogg, och på forumet. Det blev pälskorven som blev föremålet, jag hade tänkt göra en med våra hamstrar, men hittade inte foton på dem alla, så det får bli en annan gång.

Trevlig helg på er, och har ni vägarna förbi Ösmo, så åk in och titta, det är en stor marknad, och så kommer ni och hälsar på hos DHR, vi står alldeles vid ingången till ICA, välkommna.

God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0