Jag tror folk är som galna

Lyssnade på nyheterna och hörde att en varit in och vevat med yxa på RFSLs kontor, det lär ju inte vara en tillfällighet var han gick in, det är då själva den att inte folk ska få vara i fred, oavsett om du är homosexuell, invandrare eller vad det nu är som råkar vara annorlunda mot majoriteten, dom är ju människor som vem som helst, varför inte bara låta dom vara det?

Upplevs dom vara ett hot eller vad är det? Jag för min del har då några av mina bästa kompisar i dessa "kretsar", och jag har släktingar som är homo, och jag har då banne mej inte upptäckt att dom har tre ögon i pannan eller nåt annat som skiljer nämnvärt från vem som helst, det som möjligvis skiljer, är att dom har en humanare människosyn, än vad många har,
det kanske skulle behöva smitta av sej, till dom som tror att homosexualitet är en sjukdom.

Sådärja, nu har jag fått möjlighet att spy lite galla över våld mot vem det nu vara månde, det är fel i alla lägen, "bemöt andra som du själv vill bli bemött", kan det vara så en  våldsverkare tänker? NÄ, skulle inte tro det, vem vill bli slagen i huvudet med en yxa? Inte jag iallafall, så jag går inte ut och gör det på andra heller.

Nu ska jag släpa ut pälskorven, och sen krypa till kojs

God natt på er mina vänner, och ha en bra dag imorgon 


image35




Kommentarer
Postat av: evans

Åh, en liten schnauzertass! Sött! Bra skrivet inlägg!

2007-05-29 @ 09:07:31
URL: http://evans.blogg.se
Postat av: Lilo

Ha ha ha... söt lurvtass! Min lilla lurvboll ska snart till klippning, vilket verkligen behövs!

2007-05-29 @ 19:41:46
URL: http://liloscrap.blogspot.com
Postat av: Sannasmamma

Mmmm... Förstår vad du menar!! Men det där att man ska bemöta folk som man själv vill bli bemött borde fler läsa på!!
Supersöt tass *kär*
Kramis!!

2007-05-29 @ 23:04:33
URL: http://skeppar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0