Måndag

Trött som en gnu för att jag satt uppe för länge igårkväll, jag fastnade framför datorn, halkade in på lite trevliga bloggar, och då går tiden.

Helgen har varit fulltecknad, men det har varit roligt, blom försäljning, kortförsäljning, teater, kolonijobb m.m.
 Fick besök av en gammal kompis i går kväll, som vi inte träffat på 8 år, så det var väldigt kul, mycket vatten har runnit under broarna på dom åren, men det var bara att fortsätta diskussionerna där vi slutade sist,  det är rätt  fantastiskt när det är så, det är ett fåtal människor man kan göra så med.

Måndagar är DHR-dag, öppet hus på expeditionen, var inte där förra veckan, så det ska bli trevligt att vara där idag, mycket prat och tok, brukar det bli, och så ska jag brodera på en gammal synd, en midsommarduk som varit på gång i flera år, få se om den blir klar iår, annars blir det midsommar nästa år också.
Ha en bra måndag allihop, vi kanske hörs av ikväll igen.

Tjingeling

Kommentarer
Postat av: evans

Visst är det kul när man träffar någon man inte sett på länge och det är som om ingen tid alls passerat! Jag har någon sådan kompis, men ofta växer man ifrån varandra...

2007-05-21 @ 21:50:47
URL: http://evans.blogg.se
Postat av: Sannasmamma

Ja, visst 17 är det lätt att fastna framför datorn.. Det gör jag nästan jämt;-)

2007-05-23 @ 09:59:38
URL: http://skeppar.blogspot.com
Postat av: Helena

Jag har köpt det på papprika.se
De finns i en massa olika färger,tänkte köpa mig ett brunt nästa gång.
En näsvis fråga,hur mycket tar du betalt för ett kort?Jag tycker det är svårt att värdera mitt eget skapande.
*Kram*

2007-05-23 @ 12:35:01
URL: http://www.vildaella.blogg.se
Postat av: Luna

Hej. Hoppas att allt är bra med dig. Tänkte bara klargöra att socialen var hemma hos oss för att utreda oss som familjehem, och inget annat =)
Jag har hört att de inte tycker att hemmen de placerar sina fosterbarn i ska vara för pedantiska, för de är främst ute efter vanliga mänskliga familjer som bryr sig om barnen mer än de städar. Jag städade jättemycket innan de kom så klart, men var noga med att det inte skulle se för pedantiskt ut. Lät därför lekrummet vara lite småstökigt, lät lite vikt tvätt ligga framme, putsade inte fönstren o dammade så noga. Nu väntar vi på barn men det är tydligen en lång väntan.

2007-05-23 @ 15:02:22
URL: http://lunanimbus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0