Snart packad....

Har snart packat allt, men sen ska jag färga håret (ute i god tid, som vanligt), klippa Anders, som han har bett om i två veckor, kamma Yelly och klippa hennes klor, och helst ska jag vara i säng, tidigt, kl fyra måste jag upp i morgon  Huvva..va hemskt, men, man får ta det onda med det goda, att det förhoppningsvis är underbart väder när vi kommer fram
 Sen ska vi tydligen åka ca 15 mil i bil också, så då får jag ju se lite, på det viset också. Spännande värre, om jag inte sitter och gnager på knogarna, och är livrädd, trafiken är ju lite livligare där, än vad det är här, har jag hört.

Lägger upp en bild här, som jag hoppas på att inte behöva se ute, när jag kommer hem på söndag, att istiden inte kommit tillbaka, hastigt och lustigt.

Kram på er som är in och hälsar på, jag blir jätteglad varje gång jag får en komentar, lycklig som ett barn på julafton "ohhh, det finns folk som vill läsa vad jag skriver"

Vi hörs om några dar, när jag förhoppningsvis har massor att berätta.

elsamaja

image14

Kommentarer
Postat av: Helena

Trevlig resa!
Det ska bli kul att få hör vad du varit med om om några dagar.
Min sambo heter åxå Anders.=)
Var rädd om dig.
*Kram*

2007-05-02 @ 08:30:37
URL: http://www.vildaella.blogg.se
Postat av: sanna

nää tapparkvar? hej föresten, jag är bloggkompis med surr. välkommen

2007-05-02 @ 14:30:48
URL: http://sannas.blogg.se
Postat av: Lillis

Hej! Hoppas att ni kom ned till Marseille i ett stycke (ett stycke per person alltså :9 ). Själv kom jag hem för några timmar sedan, det är skönt att komma hem och få en ledig eftermiddag innan jag sätter igång och pluggar igen imorrn. Ha det så roligt i Frankrike så hörs vi om några dagar!

2007-05-02 @ 15:44:57
Postat av: cattis

Hoppas du får det Jättetrevligt där nere!!! =)

Kramis!

2007-05-03 @ 09:31:24
URL: http://kathis.blogg.se
Postat av: Milla

Ohh vilken läcker bild!! Istappar... jag har nästan glömt hur dom ser ut *s*
Hoppas du får en bra resa!

2007-05-03 @ 11:56:55
URL: http://millasblog.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0