Torsdag

Så var det kväll igen, och jag har vuxit fast vid datorn, att jag aldrig lär mej "suck"

Det har varit en bra dag, fast jag har varit fruktansvärt trött (och vad gör jag då här).

Jag var ner på stan och handlade lite idag, bl.a. jagade jag kuvert till 15x15 cm kortet, det var inte lätt, men hemslöjden hade, tack till er, visserligen ett kortkit, med handgjort papper och kuvert, men det fick gå, kommer säkert att använda allt, förr eller senare.
Det blev lite annat också, akrylfärger i tub, jag har bara flytande förut, ska bli kul att testa att måla en tavla med dom här, som är annan konsistens. Nässpray till sonen, som aldrig kom iväg till showen idag, pollenmängden knäckte honom fullständigt idag.

Så var jag in på en "må-bra-saker-butik, tillsammans med en kompis, kände efter en stund att det täppte till i näsan och huvudet, och vad ser jag , en stor bukett syrener på disken, snacka om dålig koll, när man ställer sånt i en butikslokal, dom kan lika gärna skriva på dörrn "allergiska kunder ej önskvärda", jag orkade inte påpeka det tokiga tilltaget, jag gick ut, med vidhängande täppt näsa och huvudvärk, tack, tack "morrr".

Jag fick mitt klubbkit från hÄnglar idag, så jag har monterat några, provstämplat och målat ikväll, dom är sååå söta, det ska bli kul att göra kort med dom figurerna på, men det får bli i morgon, nu ska jag släpa ut pälskorven, och gå och knyta ihop benhögen.

Njut av den här bilden på min fina solkristall innan ni lägger er.

God natt

image39

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0