Ett litet ord #16 Ny

Här är det mitt andra barn, Tommy, som har fått den stora äran, att vara föremål för veckans utmaning hos ett litet ord, jag hade tanken att jag skulle kalla den, "aldeles ny, i en okänd värld", men det blev " i ny stass", eftersom jag hade stickat ny kofta och mössa, till honom, och hade ett par nya sparkbyxor.

Här har jag använt några av gnuggisarna jag vann, vid omröstning i utmaningsresan, det är första gången jag använder såna överhuvut taget, när jag scrappar, och det var ju himla roligt, jag blev som barn på nytt

image133

Kommentarer
Postat av: madeleine

vilken fin lo! fina färger.

2007-11-06 @ 17:17:54
URL: http://ettlitetord.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0