Noahs presentpåse

Idag har jag fått den atora äran att följa med en kompis, och träffa hennes första barnbarn, drygt tre veckor gammal, vilken liten gullplutt det är, så gosig.
Jag vet att hans mamma tycker om scrappade presentpåsar, så därför gjorde jag en sån, som jag la i en pipmugg, en bitring och ett litet gosedjur i, shit vad det var roligt att göra den, det var den första jag gjorde, men defenitivt inte den sista, den gav mersmak.
Nu ska jag sätta mej och kvilta det stora sängöverkastet, som jag gormade om för några veckor sedan, jag har legat-krypit-ålat runt på golvet, samtidigt som jag försökt att titta på idol, och nålat ihop alla  tre lagren, med ca 100 nålar, håll tummarna för att jag inte ska lyckas shabbla till det nu, så här på slutet.....pleeeeese....

image148

Kommentarer
Postat av: Lillis

Ooh, jättefin! Vilken bra idé för presenter, man skulle ju kunna snygga till fina påsar även utan att ha så mycket scrapsaker hemma. Så, nu vet jag hur våra julklappar kommer att se ut i jul? ;)

2007-11-23 @ 22:45:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0