Klöver!!!!

Ja tro nu inte att jag fått vårkänning redan och yvs över vitklöver i kolonin, så är det inte, nä det är klöver i form av pengar jag menar.

Jag har haft min första auktioner på Tradera, och fick alla sålda, plus att jag har några till som också är bud på
"krigsdans", jag är sååå glad.

Det här var bl.a. pysselböcker som bara stått och samlat damm i hur många år som helst, och nu kan dom komma till nån som får glädje av dom, och jag får några kronor för dom.

Nu ska jag sätta igång och lägga ut en massa andra saker också, men mest blir det väl romaner, som jag har läst och som jag aldrig kommer att läsa igen, dom tar ju sån plats, och kan jag då få in några sekiner på det, så är det ju himla bra.

Det har varit dystert väder idag, regnigt och grått, så en bild på en ljuslykta kan väl vara lämpligt.

image117

Ha en bra vecka.

Kommentarer
Postat av: evans

Vilken fin ljuslykta! Smart att sälja bort en del saker på tradera. Jag tror dock inte att jag skulle kunna skiljas från mina kära böcker :)

2007-10-14 @ 21:16:09
URL: http://evans.blogg.se
Postat av: Ulla

Tjenare, då kan du handla lite nya scrapgrejer nu då. Kul man måste ju förnya sej. Snygga blomstergrej du gjort, gäller att njuta av det sista. Här har vi underbart väder idag, strålande sol och vindstilla. Och det är inte ofta kan jag säga. Vill du beställa av filtbanden bara beskriv vilka och skicka på mailen. Trevlig vecka....

2007-10-15 @ 14:54:47
URL: http://tantscrappa.blogspot.com/
Postat av: Helena

Vilken fin ljuslykta.
Tack för din kommentar på min blogg,gulliga du.=)
Jag har aldrig satt min fot på tradera men det kanske är dax att göra det.
Ha en härlig eftermiddag & kväll vännen!
Kram

2007-10-16 @ 15:14:00
URL: http://www.vildaella.blogg.se
Postat av: Lilo

Jag är alldeles för lat för att sälja saker på Tradera! Men du är duktig du! Fint mysfoto!

2007-10-16 @ 16:12:50
URL: http://liloscrap.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0