Thank god, it´s friday!!!!

Bästa kvällen på hela veckan, för helgen ligger framför en, hel och orörd, skönt.

Förhoppningsvis är vädret så vänligt, att vi sover i stugan imorgon natt, det är så skönt att sova där så här sent på hösten, för då kan jag tända en massa ljuslyktor ute i trädgården, tidigt på kvällen, och dom syns att dom brinner, rätt tidigt, mysfaktorn är hög, när det blir en massa skuggor i rabatterna av dom.

Idag har vi varit riktigt duktiga, vi har  har hjälpts åt att städa, så både över och undervåning har fått en ansiktslyftning, ja iallafall golven. Sen har jag kommit en bit längre i det rum som jag ska kunna ha min scraphörna i sen, rensade ur en stor kartong med böcker, en del la jag ut på Tradera, mina första auktioner där, en del ska vi bestämma om dom ska va kvar eller inte, en del har jag slängt.

Vi körde iväg två dataskärmar, gamla som gatan, DOM tog plats, där dom stod.
Nuär bordsskivan tom, och det är fritt under på golvet, så nu järnspikar, ska jag snart kunna flytta ut ur köket, och kunna lämna grejerna framme, när jag går ifrån.
Och så ska vi koppla in stereon där också, som bara har stått där ett halvår, utan att användas, då kan jag lyssna på alla gamla LP-skivor, när jag pysslar, "DONNY OSMOND, here am I"

Det kan bli möjlighet till mycket nostalgitrippar, får väl se till att jag inte fäller alltför mycket glädje/saknadstårar när jag hör vissa låtar, så  att jag fläckar ner Layouterna.

Ha en bra helg

Kram till er som är så snälla och skriver komentarer hos mej, det är alltid lika roligt att få ett livstecken från er, när ni varit här, och som Sannasmamma skrev, om kanelbullarna, att jag skulle skicka några, jag önskar att jag hade kunnat gjort det

Kommentarer
Postat av: Milo

Åh, kanelbullar!!!! Inte en enda har jag mumsat! *snyft* Missade ju att det var kanelbullens dag! *snyft*
Jo, jag var på Hemköp och hittade tändsticksaskar där!!! 8-pack för 12.90. En ask tror jag ligger på 3 kr eller nåt? Finns på kiosker och sånt oxå... Ringde runt och kollade förut! *s* Så nu har jag byggt en "byrå" av 80 askar till mina band. Ska ta foto och visa!
KRAM å sov gott... för det ska jag göra nu!

2007-10-06 @ 02:48:37
URL: http://mlilja.net
Postat av: Lilo

Mums med kanelbullar... det hade varit gott! Ha en härlig helg med mycket mys!

2007-10-06 @ 11:12:03
URL: http://liloscrap.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0