Ett litet ord "10" Nyfiken

Har gjort en LO till utmaningen på ett litet ord, som den här gången är NYFIKEN, jag vet inte vad jag sysslat med, men den liknar inget annat jag gjort, jag tycker att den känns rörig, men det är väl det att jag inte brukar plocka på så mycket pryttlar som jag gjort här, men men, nån gång ska vara den första, det var kul att göra den, iallafall, och jag tycker om fotot, där dessa två står och funderar över, vad som händer utanför fönstret.

Texten i pratbubblan är "hur ska du greja det här då?" och på pilen står det "kompisar" , i övrigt tror jag att det går att läsa texten.

image107

Kommentarer
Postat av: Helena

jättefin Lo som vanligt,jag har snöa in på kortmakeriet jag.=)
Det fiffiga med den där bläckfisken är att man bara behöver stoppa i och ur flaskorna när man byter dem.
Tanden är att man hänger dem i öglorna upp och ned och sen är det bara att klämma på den flaskan du vill ha nått ur.
Smidigt!=)
Ha en skön dag min vän!

2007-09-26 @ 05:30:15
URL: http://www.vildaella.blogg.se
Postat av: madeleine

det blev en vacker lo! kul att se att du är med oss! nästa gång så vill vi ha en direktlänk! maila oss så hjälper vi dig, om du vill!

2007-09-26 @ 07:00:01
URL: http://ettlitetord.blogspot.com
Postat av: Lisbet

Sitter och myser på kvällskvisten Är så härligt när man får en stund för sig själv och har tid att titta på din sida i lugn och ro. Nyfiken....*s'..härlig LO.
Ha en skön kväll.

2007-09-27 @ 18:49:06
URL: http://www.digiscrapp.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0