Tjejsnack v 36

Tjejsnack  Vecka 36
I bakgrunden

  • Vad har du för startsida när du öppnar Internet, och varför just den?
Har faktiskt bara Google, tråkigt men sant. Det har inte blivit av att jag bytt sen vi hade strul med datorn (för några månader sen) "skäms"
  • Vad har du för skrivbordsbakgrund i din dator, och varför just den?
Ett foto som jag själv har knäppt, av läckra moln. Svarta ovädersmoln runtom men i mitten är det vita bomullsmoln och blå himmel. Den är rofylld och vacker.
  • Vad har du för bakgrundsbild i din mobil, varför just den? Om du inte har sån mobil, vad skulle du vilja ha, varför?
Har inte nånl. Vet ej....förmodligen en groda eller en ängel.
  • Vad ser du om du tittar ut genom närmaste fönster?
Uhm...bara balkongräcket, för det är mörkt ute. Annars har jag björkar utanför fönstret.
  • Vad hör du för ljud i bakgrunden?
Diskmaskinen och tvn....trist va???

Puh nu är jag ikapp, har släpat efter en par veckor.



Kommentarer
Postat av: Luna

Jag är också supertrist och har google som startsida. Kanske också skulle skämmas lite. Hi hi!

2007-09-12 @ 09:49:10
URL: http://lunanimbus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0