Nästa steg i min utredning och jag är vansinnig

I fredags, hade jag en meddelande på min mobil, som var från sjukgymnasten, på KFG, dom som har hand om min utredning (PILA-projektet, se tidigare inlägg)för om jag ska börja arbeta igen, hon talade om att jag hade en tid på onsdag, för möte med henne och försäkringskassan,.
Jag ringde inte då, eftersom jag bara hade mobilen, så jag väntade till idag, så jag fick ringa från hemmaplan.

Idag så ringde jag och  pratade med henne, om att dom  nu har dom fått för sej, efter många om och men, att dom är färdiga för överlämningssamtal, som enligt dom (när jag var där), skulle ske inom fem veckor från starten, det har gått liiiite längre tid nu Evil or Very Mad (jag var där i början på februari).
 
Jag hade en del grejer som jag ifrågasatte, för att vi skulle kunna ha detta möte.

1 Jag har läst in  meddelanden  på min kontaktpersons mobil som han fortfarande inte har ringt tillbaka på, fast det gått flera veckor. 
Svar: Han har slutat Shocked Vad i grönsvedda helsike, han var min kontaktperson och sa till mej att det bara var att ringa så skulle han ringa tillbaka.

2 Jag har fortfarande inte fått hem rapporten för att få läsa igenom den, som hon sa till mej när hon ringde för att få höra hur arbetsträningen hade gått (ringde för att det var för långt att åka till Ösmo, 5 mil), då frågade jag om jag fick möjlighet att läsa det hon skrev innan dom skulle sammanställa, OJA självklart skulle jag få göra det.
Svar nu: Jag får komma dit tio minuter innan mötet för att få läsa Evil or Very Mad

Och så hade hon mage att säga att dom sökt mej hela förra veckan, men då talade jag om för henne, i väl valda ordalag (lite kryddade) att det var bara torsdag-fredag hon hade ringt, för vi har nummerpresentatör, och då var vi bortresta.

Svar: -------

Jag är rosenrasande, och det är skönt att kunna reagera så, så jag ska ringa min kontaktperson på försäkringskassan.
OM inte hon också har slutat.

(detta är från morgonen, klockan 9).

När jag kommer hem, klockan 3, och kollar igenom posten, så finns det ett tjockt kuvert, med hela sammanställningen (ca 20 sidor) den som jag 6 timmar tidigare fått mej förklarat, att dom aldrig brukar skicka hem i förväg!!!!!!
Undra om det är nån där som vet vad den andre gör.

Då i februari, så var det ju en av dom där nissarna, som ringde hem till Anders, och frågade efter mej, när jag satt i rummet bredvid och pratade med arbetsterapeuten, på den tid som jag hade fått, enligt det schema som den damen satt och hade framför sej, när hon ringde, börjar man inte att leta där personen enligt papperna ska vara!!!!Snacka om noll koll.......
Första dan när jag kom dit, så var det en tjej som röck in mej i ett rum, fast jag sa att jag skulle träffa Martin, efter 10 minuter var det en som kom och sa att jag var fel person, eller rättare sagt, en annan skulle vara där jag satt, OCH Martin letade efter mej.

Jag börjar att bli rejält jävla less på dom här nötterna.

Jag återkommer sen jag läst sammanställningen.

Fortsättning följer........för er som orkar

Kommentarer
Postat av: evans

Jag förstår att du blir irriterad! Vad konstigt att du inte fått veta att din kontaktperson slutat :/

Vill du vara med på min visa-våren-utmaning? Du brukar ju ta så fina bilder :)

Ha en bra dag!

2008-04-08 @ 10:04:42
URL: http://evans.blogg.se
Postat av: evans

Vad kul att du vill vara med! Om du vill kan du tipsa dina läsare.

Jodå, det går väl ganska bra att vara ensam i skogen, i alla fall när jag jobbar, för då får jag tid att vara mig själv :)

2008-04-08 @ 13:10:37
URL: http://evans.blogg.se
Postat av: Luna

Stackare, men stå på dig! Jag orkar läsa fortsättningen. I morn närmar jag mig dina trakter. Det blir en tur till Alby och Bagarmossen. Inte sååå nära dig men i din region i alla fall :-)

2008-04-16 @ 21:18:48
URL: http://lunanimbus.blogg.se/
Postat av: JenJen

Jag är livrädd, ska på ngn utredning som FK köpt in av ManPower...

2008-05-28 @ 09:06:47
URL: http://blogg.passagen.se/isadoraduncan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0