Utmärkelse....... "lycklig"......

iloveyourblog_thumb_thumb.png


Jag har fått en award av Jozebelle  och av Soffan

Det har gjort mej väldigt glad, men samtidigt bekymrad...för hur katten ska jag kunna välja ut 7 bloggare, bland alla härliga människor som finns i bloggvärlden?????

Här kommer reglerna på engelska (the rules):
1. The winner can put the logo on her blog.
2. Link the person you received your award from.
3. Nominate at least 7 other blogs.
4. Put links of those blogs on yours.
5. Leave a message on the blogs of the girls you've nominated

Mina 7 Nominerade är

Anebettan   Som delar med sej av sitt liv, och har så många fina dikter. Hon är en supergo tjej, och  jag har känt sen hon var två månader, och ett plus till...hon är jämtlänning.
Lena S  Hon gör underbara LOs
Vildaella  Fullt av härliga bilder på "bullarna" och blommor, ljuslyktor m.m.
Lilo  Som var den första scrappare jag hade kontakt med via nätet, och som ledde in mej i Forumträsket, hon skriver så mycket kul om sina djur,  scrappar underbart, är snackig och rolig.
Lillemor i Strömsund   För att hon skriver på ett underhållande sätt, har mycket roliga fräckisar, är Jämtlänning och gör massor med fina tårtor
Moma  Som är en underbar människa, gör massor med fina LOs, och är en hejare på scrapskisser
Milo  Som är min idol, när det gäller att göra kort, och som är en go och mysig person, som delar med sej av sitt liv, på ett fängslande sätt
(Milo har ju en hemsida, men jag måste ändå ta med henne)


Kommentarer
Postat av: Moma

Men åååååå.... TACK!!!!

Vad glad jag blir!

2008-08-20 @ 18:11:02
URL: http://monma.blogspot.com
Postat av: Milo

Åh, vad du är rar!!!!!!! TACK! =) =) =) Vad glad jag blir! ler stort



Puss å kram till dig

2008-08-20 @ 20:37:54
URL: http://mlilja.net
Postat av: Lilo

Hm.... undrar om det är jag som får skulden när du inte kan tänka på annat än scrapbooking och din man inte kan få kontakt med dig. Ser hur han sitter där och ropar "Elsamaja!!!" och allt han får till svar är fotofix...

TACK för awarden! ;)

2008-08-23 @ 22:07:07
URL: http://liloscrap.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0