Scrappa en film

Hittade en kul utmaning hos Papprika, där man skulle scrappa en film, och valet för mej blev Dunderklumpen, eftersom den utspelar sej i mina hemtrakter, och den var en väldigt omtyckt film hos oss alla, när Lillemor och Tommy var små.
Fakta om filmen och historiken om bakgrunden till den, har jag gömt i en ficka som jag gjort som en tag bakom det mönstrade papperet, längst upp på LOn.
Jag har skrivit lite korta strofer ur en del av sångtexterna i filmen, lite här och där.
Figurerna har jag ritat av från bilder jag hittat på nätet. Här är en sida om filmen och här hittar du klipp ur filmen på YuoTube

image236

image237

Kommentarer
Postat av: cattis

Vilken härlig och lekfull layout!! =) Dunderklumpen var det länge sen man såg!

2008-02-26 @ 16:10:06
URL: http://kathis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0