Annonsutmaning

Jag hittade en utmaning hos Millan, där on har lagt ut en annons som man ska inspireras av, jag fastnade för färgerna, så det ligger till grund för den här LOn, som är med foton av yngsten, vid en utflykt för snart 10 år sedan, du milde vad åren går.
Här är vi ute vid strandvägen i Nynäshamn, närmare bestämt nedanför gamla Strand resturang, som brann ner nån gång på 70-talet.
Min mamma envisades med att det var en resturang efter den här vägen, och jag var lika envis tillbaka.
Hon var här på RFVs sjukhus (Riksförsäkringsverkets) 1969, och jag flyttade hit 1977, och hon berättade om att dom brukade gå dit för att äta ibland, när dom var på promenad runt Strandvägen, och den låg så fint till, och jag letade och letade, och talade om att det inte fanns någon, gud va arg hon var på mej,  hon visste väl minsann att det fanns en, hon hade ju varit där!!!!
Efter många om och men, fick jag veta att den var nerbrunnen, så det visade sej, att vi bägge hade rätt.

Ni som eventuellt har vägarna hit till Nynäshamn, leta er ut efter den här vägen, det är jättevackert här, har ni möjlighet, så promenera.

image215

Kommentarer
Postat av: Millan

Så fin den blev, gillar hela upplägget, och färgerna är så läckra ihop.Sån kul idé att fästa tagsen i mesh...Den idén ska jag lägga på minnet, jag har en del mesh liggande, som väntar på användning.

2008-01-24 @ 20:32:03
URL: http://millans.blogspot.com
Postat av: Bammie

Jättefin LO. Gillar färgkombon skarpt. Vilken tur att det slutade med att ni hade rätt båda två. Måste ha känts konstigt innan ni fick reda på vad som var rätt.
Ha en god dag.

2008-01-25 @ 10:39:11
URL: http://bammiesblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0