Blombukett

Den här underbara tulpanbuketten fick jag igår, med ett kort i som det står "tack för att du finns"  och så namnen på hela familjen, som mina små "lånebarn" ingår i.

Jag var barnvakt till fyraåringen en par timmar i torsdags, när mamma var på sjukgymnastik, och killen var febrig, så han kunde inte vara på dagis, så vi hade en par timmar som vi tillbringade framför en Nalle Puh-film, och hade det allmänt mysigt, förutom att han var hängig förstås.


Tack för att jag får förtroendet att ta hand om kottarna

image202

Kommentarer
Postat av: Luna

Jag har haft 2 fastrar här i dag och fick en bukett var av dem. Börjar uppskatta bukettblommor mer och mer nu när jag har katter som inte ger sig på dem.
Du är säkert en jättebra barnvakt. Om jag kommer till dina trakter nån gång får du gärna passa mina!! =)

2008-01-19 @ 20:18:36
URL: http://lunanimbus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0