Cybercrop

Jag har lärt mej ett nytt ord i scrappingvärlden,  men bara vad det innebär, inte ordagrant vad det betyder.
Det är utmaningar och tävlingar på allt om scraps forum, som man gör dom man känner för, fotar/scannar, lägger upp i sin blogg och sen lägger in som länk.
Så med andra ord blir det scrapping för hela slanten idag och veckan framåt, när det finns tid över för det, ett aber idag, är att det är ett strålande väder här, för första gången på länge, men bara så länge jag tittar ut, går jag ut så blåser örona av mej.
Vi har just städat ut det första efter julen (äldste sonen =) , som åker tillbaka till Kalmar idag), jag har ätit en andra frukost, tagit ett foto från vardagsrummet som ni får se här, sen MOT SCRAPSAKERNA

Mors

image185

Kommentarer
Postat av: Fnyz/Hanna

å va kul att du hängt på CC:n å att det är din första, jag blev helt biten när jag var med på mig första :-D

kramar

2008-01-13 @ 11:54:21
URL: http://fnyz.blogg.se
Postat av: Åza

Vad mysigt du bor! Ska också försöka hänga på CC på allt om scrap men det får bli senare för just nu har dottern en kompis här och det är ingen optimal scraptillvaro.

*vinkar*

2008-01-13 @ 13:23:48
URL: http://eizescrap.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0