Fler projekt klara

Det blev mycket scrappat igår, här har jag en LO och ett kort som jag gjort till utmaningar i Cybercropen (scrapträff på nätet) , jag orkade inte fota och lägga upp igår, men nu är dom här.
Jag ska kasta mej över scrappryttlarna direkt efter att jag gjort det här, Måndagarna är ju vikta för DHRs räkning, så jag kom hem för en dryg timme sen, så nu suger det i scraptarmen, för att få ge sej i kast med nån nu utmaning.

Skissutmaningen

Min dotter när hon var ett år, och det funkade med ett handfat att bada i, hos mormor och morfar på Trekilen, där det inte fanns badrum.
Snart 26 år sedan, var katten tar tiden vägen????

image188

Kort-utmaning Alla-hjärtans-kort

image189

image190

Nu ska här scrappas TJOHOO.....


Kommentarer
Postat av: Ejris

åh vad fina saker du fått till=)
tar en bloggrunda för att komentera i CG spår=)

2008-01-14 @ 16:05:10
URL: http://ejris.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0