Krälande saker

Jag fotade ett antal olika djur i kolonin i somras, bl.a. kopparödla, som jag såg ett antal gånger under sommaren, ända tills jag hittade den i två delar på baksidan stugan, kan det möjligvis vara våran pälskorv som varit i farten!!!!! Uäck.....
En pytteliten ödla, som inte var mer än ca 4 cm lång, med supersöta små minitår, och en liten groda.
Dom fick vara grund för min LO till utmaningen "tre av varje sak" i Cybercropen.

# 3 olika cardstock (bas, fotomattor, dom små gröna skyltarna på fotona)
# 3 mönstrade papper
# 3 tags/skyltar (dom gröna)
# 3 foton på
   3 olika amfibier
# 3 band
# 3 blommor
# 3 knappar
# 3 brads
# 3 ord i titeln som är gjord av
   3 olika sorters klisterbokstäver
# 3 olika färger på chalks
# 3 K:n som begynnelsebokstäver i titeln

image191

Nu ska jag ge mej på nästa projekt

Vi ses sen

Kommentarer
Postat av: Lisbet

Tillbaka i etern med ett fett grafikkort som ska tåla mina bilder. Nu surfar jag runt och drägglar hos alla som skapat en massa läckerheter i sina bloggar. Så nu tittar jag in hos dig med en stor kopp kaffe och ska skaffa mig inspiration.

Jag gillar din LO jättemycket. Nog för att jag gillar barn men ibland kan det bli för mycket

Ha en skön dag

2008-01-16 @ 10:53:17
URL: http://digiscrapp.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0