Fler bidrag till bloggpartyt

Otroligt men sant, jag scrappar även om det är kanonsommar ute.
Eftersom jag inte klarar att tillbringa hela dagarna ute i den här värmen, jag varken tål det eller tycker om det, så har jag även möjlighet att scrappa, och dessutom var jag utan maken i en vecka, när han var på boule-sm i Borås, så då har jag gjort lite som jag velat =)

Den här är efter en inspirationsbild hos Ewonne

Det är väldigt långsökt, hur jag kunde komma fram till den här LOn utifrån hennes bild, men solstrimmorna på himlen, fick mej att tänka på snön på fjällen i bakgrunden, och djupet i det här fotot.



Här var det  en bild, hos Elisabeth som jag fångade upp färgerna gult-orange-grönt till den här LOn





Den här har jag gjort efter en skiss hos Mahlin78




Och sist men inte minst, ett kort som jag gjorde för ett bra tag sedan, efter en skiss hos Chalin



Imorgon ska jag på scrapträff i Västerhaninge, så det lär nog bli lite mer skapat då, om jag inte har fullt upp med att prata förstås...stackars er som ska vara med "mouhahaha"........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0