Scrappa i Lila

Jag har försökt att få in bilder på alla bidrag som kom in till juni månads bloggparty.

Scrappa i lila

Men jag får ingen ordning på det, men, det viktigaste lyckades jag med iallafall, med hjälp av min man
som drog lotten, och fick fram en vinnare.

Det blev hela 20 bidrag som ramlade in, vilket jag tycker är jätteskoj, det innebär ju att många har varit in och hälsat på hos mej, och jag lovar, jag kommer att hälsa på hos er, och stanna lite längre så jag hinner lämna en komentar också, vilket jag inte har hunnit göra hos alla, pga att det har varit väldigt snärjigt, när vi förberedde mitt 50-årskalas, som var i lördags.

Jag tackar er alla kollektivt, nu till att börja med, för att ni ville vara med,
och utnämner här en vinnare.
#
#
#
#
#
#
#
#
#
#
#
#
#
#
#
#
#
TAM-TA-DA
#
#
#
#
#
#
#
#
#
#
#
#
#
Är ni nyfikna =)
#
#
#
#
#
#
#
#
#
Susny........Grattis tjejen.

Här är länk till hennes bidrag

Jag skickar ett litet pris till dej

Kommentarer
Postat av: Susanne

Gulliga Ingrid! Vad glad jag blir. Sitter här på lånad dator på semestern och tjuvkikar lite på alltomscrap. Stort tack till vinsten!

2008-07-04 @ 09:25:55
URL: http://susny.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0