10 år sedan

Helt otroligt, men sant!!!!
Imorgon är det 10 år sedan Anders och jag gifte oss, och jag kan utan problem känna av den spännig som var, om vi skulle få allt att klaffa, utan att bli avslöjade, vi gifte oss ju i hemlighet!!!!

Men allt flöt som det skulle, och det var en otroligt minnesvärd dag, som var Anders, min och ungarnas dag, helt och hållet, det var en fantastisk känsla, att dom var involverad i det, och var väldigt glada åt det.

Imorgon ska Anders och jag ut och äta, på en resturang som jag aldrig har varit på, så det ska bli spännande, den ligger väldigt fint också, längst ut vid Ankarudden, där färjan över till Landsort går ifrån.

Sen på torsdag fyller jag 50 år, så jag börjar bli vuxen, på papperet iallafall, jag får lika galna infall nu som när jag var yngre, och det lär nog aldrig ändra sej.
Själva födelsedagen blir rätt lugn, jag har lagt festen nästa lördag, det är inte så praktiskt att ha den dan innan midsommar, det är så mycket annat då.
När jag fyllde 40 så var det på midsommarafton, men då hade vi firandet den dagen, och då var det bröllopsfest också, och det fick dom som var med, veta under festens gång...och jag kan lugnt säga...att jag har aldrig varit så nära att bli lynchad, som då...när vi släppte bomben...men kul var det, min bror var säkert tyst i 20 minuter, och det tog två dar innan han hade hämtat sej helt =)

Kommentarer
Postat av: moma

Grattis till de tio åren, hoppas att restaurangbesöket blir trevligt!

2008-06-18 @ 14:01:58
URL: http://monma.blogspot.com
Postat av: Broder Toker

Inte är det att undra på att håret är vitt och hjärtat går ojämt ännu.

Men förbaskat kul var det, fick ju en frän svåger på köpet som jag beundrar. :-)

2009-05-04 @ 09:49:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0