50 +

Jaha ja, nu är jag en 50 + are, det var min svägerska K vänlig nog att påpeka =) ....hmmm..kaxig kan hon vara, som har några månader kvar tills hon också blir 50.

Min dag var väldigt bra, jag var till frissan och blev ompysslad, färgade håret och gjorde slingor, och  det blev sååå bra, jag ska se till att få till ett foto på mitt nya jag, men jag ids inte idag.
 Sen träffade jag A på stan, vi gick och fikade och tittade lite i affärer, sen gick jag hem, förberedde grillmiddag med fläskfile, varm potatissallad och kladddkaka till efterrätt, det var Ander, jag och sönerna så det var väldigt lugnt och beskedligt.
Idag ska vi plocka ihop lite som ska med till kolonin, sen blir det dans kring midsommarstången, och efter det grillmiddag med dom närmaste kompisarna där, jag har gjort efterrätt, amerikansk cheesecake med jordgubbar till, dom andra fixar potatis och sallad, sen blir det engångstallrikar och bestick, enkelt och lättarbetat, det ska bli supertrevligt.

Nästa lördag har vi planerat in att ha riktiga firandet av mina 50 år, vi räknade med att ingen hade tid igår, när alla dels jobbade, och var ute för att plocka blommor, klä midsommarstänger och valla dräktskorna, nästa helg är en sån där mellanhelg, så då tror jag att det är lättare att samla ihop ett gäng, så det ser jag fram emot.

Kommentarer
Postat av: Luna

Oj oj, det var länge sedan jag var här. varför blev det på detta viset?? :-) Stort grattis på den stora dagen rätt långt i efterskott!

2008-07-10 @ 15:12:25
URL: http://lunanimbus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0