Många LOs blir det

Jag har kommit in i en riktig scrapvåg nu, mycket beroende på att jag var på scrapträffen förra helgen, så jag fick myyycket inspiration, och jag har en del jag inte har lagt ut sen träffen, har jag kommit på, så jag har mycket att skryta med nu = - )

Det är ju utmaningar i varje hörn också, som jag bara måste vara med på, för dom triggar igång min fantasi på max, och det är ju så vansinnigt roligt.

Bloggpartyt inbjuder till många olika alster, här kommer ett antal LOs som är gjord efter såna.

Hos Lilo hittade jag en tjusig skiss, som jag gjort den här efter.



Hos Chalin är det en BOM (boken om mej) som ska handla om sommar, och för mej är ju kolonilotten synonymt för mej och sommar.



Texten runt om är :
"En stor del av sommrarna, tillbringar jag här, på våran kolonilott. Det här fotot är från den tid på sommaren, när det är som bäst, och jag får lön för allt grävande, sådd och vattning"

Hos scraphönan ska det vara en LO med tema student/midsommar/ skolavslutning. Det ska vara fokus på blommor och minst två mönstrade papper .


Kommentarer
Postat av: Lilo

sååå snyggt! Och inte bara den efter min skiss utan alla layouterna! Hoppas vi tar en tur till Fjärilshuset snart?? Ska vi försöka enas om dag när alla som ville med kan? Tror det var Moma och Åza och Cecilia? Var det fler? Ann-Mari också va?

2008-06-17 @ 20:10:02
URL: http://liloscrap.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0