Resfeber

Gaaahhhh......jag är hopplös!!!!
Imorgon ska vi åka till Leksand, för att jag ska på scrapträff fredag-söndag i Laknäs, och, min vana trogen, så blir jag handlingsförlamad så jag får inget gjort, fast jag vet att jag ska packa, tvätta m.m.

Låt se

Tvätta- färdigt
Packa-Letat fram väskorna
Vattnat blommor-Delvis
Pratat med vattningshjälp för kolonin - hmm...både ja och nej
Diskat- Nej
Handlat sånt som jag behövde handla - Nja tror det
Stressat - Jaadå!!!
Sprungit i cirkel - Yes
Beslutsångest om vad jag ska ha med - Japp

Och nu är det ju dessutom scrapgrejer som ska med, sånt har jag
aldrig behövt tänka på tidigare, så det innebär.

Plocka ihop foton - Måååånga foton
Packa scrapgrejer -Klart
Sålla ur sånt jag inte tror jag använder Tror jag har lyckats
Fundera på vad jag ska packa det i - Fixat

osv osv

Att jag aldrig blir vuxen för såna här tillfällen, det är ju inget att stressa upp sej för!!!

DET ÄR JU ROLIGA SAKER JAG SKA GÖRA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0