Mera till Cybercropen (scrapträff på nätet)

En LO till croppen på scrappiz som var väldigt kul att göra, men mindre rolig att fotografera, när det inte är nåt bra dagsljus, ett litet tips till er som scrappar.....Om du VET att du INTE kan fota i DAGSLJUS......använd inte glittrig cardstock som bakgrund.....använd inte glittrigt "spindelnät"....för det funkar inte att fota så att det ser vettigt ut "skogstokig...morrr..spott...fräs...#/%"%&"

Jag har gett upp, så det här är det resultat jag lyckades åstadkomma, tur att jag är mer nöjd med LOn än med fotograferingen.

Utmaningen är att använda ETT färgkort eller färgad stämpel, resten i svart-vitt och gråskalan däremellan.
Den tilltalade mej väldigt, och gav mej iden att även använda det i rubriken, som är "Skillnaden mellan vitt och svart är stor".

image276

image277

image279

Kommentarer
Postat av: Maria S

Wow så läckert!!!! Skitsnyggt med svartvitt! Denna hann inte jag med... men ska nog göra en nån dag, för jag har plockat fram papper.... hehe..
kram Maria S

2008-03-24 @ 22:24:23
URL: http://miasun.blogg.se
Postat av: maxell

Vilken kärleksfull sida. Fint!

Jag hann inte med denna heller. Knepigt eftersom jag verkligen gillar svart-vitt. Fast jag är väl bara inne i en färgstark period... :)

2008-03-25 @ 10:57:45
URL: http://maxellexam.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0