Höll på att frysa näsan av mej

"Brrrrr"...vilken kall helg det har varit.....uschianemej.....!!!
Min näsa var så kall, efter några timmar ute, så den var nästan blå.

Jag hjälpte min kompis M med blomförsäljning i kolonin i helgen, men det var inte alls så mycket folk som det brukar vara, vädrets makter gjorde att folk höll sej hemma, trots att det fanns stora fina blommor till otroligt bra priser.

Jag handlade mycket, som vanligt, först blir det dom där riktiga godbitarna jag vill ha, sen går jag runt och funderar, och så kommer jag på mer efter hand, det är nackdelen att vara med och jobba med det, men jag ska inte klaga, jag får ju väldigt bra pris, så jag får mycket blommor för pengarna, så nu är det proppat med blommor inne i stugan, eftersom det är för kallt att sätta ut dom, det blir till att springa med dom ut och in några dagar innan jag kan ha dom ute, men det är det värt.
En  del av dom ska hem för att ha  på balkongen och uteplatsen, så dom försvinner därifrån redan imorgon, för då ska vi dit och greja mest hela dan.



Kommentarer
Postat av: Charlotta

Rackarns vad många fina mors dags kort !!!

2008-05-19 @ 22:28:44
URL: http://happieart.blogg.se/
Postat av: Anna-Lena/Hönan

Hej vännen!
Snart ses vi;-)
Du har blivit utmanad i min blogg!
Kram

2008-05-21 @ 12:14:25
URL: http://www.scraphonan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0