Finalvecka för idolutmaning på Pysselpassion

Jaha ja, nu har jag suttit och glott på Idol, och ännu en har åkt ut, det närmar sej mer och mer att dom jag förutspådde kommer att vara i final, är det...Kevin och Alice....
Dom är dom som jag tycker har visat störst bredd, när det gäller att ta sej an olika musikstilar. Jag tycker att det har varit ett fantastiskt startfält i år, tycker om många av dom som varit med, och hoppas att få höra av dom i framtiden.


Det som inte blir nåt mera av, är Pysselpassions Idolutmaning, det har varit final, och jag var en av dom som hade turen att få vara med, med hjälp av att jag hade skrapat ihop tillräckligt många poäng, under dom tidigare veckorna.
Nu är det bara att vänta och se, om det ger resultat, det jag har skapat denna vecka, och om det inte gör det, så harjag haft roligt, och gjort flera alster, som jag inte skulle ha tänkt på att göra annars.


Här är dom sista finalbidragen.









Kommentarer
Postat av: MissMian

Så snygga!! Nu kommer det att gå låååångsamt till onsdag!

2008-11-28 @ 23:31:30
URL: http://www.missmian.blogspot.com
Postat av: Ulrica

Snyggt, gillar massor! =)



Ha det gott, kram

2008-11-30 @ 01:47:58
URL: http://www.mysmumlan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0