Scrapträff som förlänger mitt liv med flera år =)

Igår var det scrapträff i Västerhaninge, hos Charlie på Scrapbox, en jättemysig
 butik med en gullig och rar ägare.

Det blev mycket skratt och tokigheter, därav titeln på inlägget, och vi slängde käft med varandra ganska friskt, tonen var rå men hjärtlig, och då trivs jag, som fisken i vattnet, men det fanns vissa som inte tyckte dom fick se så mycket av min virrighet!!! Det måste ha varit p.g.a att jag är så slutkörd efter dom sista veckorna, med allt stök som varit runt husförsäljningen, som höll mej lugnare än vanligt.

Vi har Cybercrop (scrapträff på nätet) på Allt om scrap, som började igår, så jag gjorde två och började på en tredje, till den.

Färgutmaning: Att scrappa i rött och vitt med brunt som accentfärg.





Inspirationsutmaning Bild



Hela bilden speglar gammal tid, och färgen på dörren fick mej att tänka på den rödbruna  färgen på dom här älgarna som min pappa täljde 1948, när min bror precis hade lärt sej att gå,
Han satt med en av älgarna mellan sina knän, och jobbade med den, när min bror kom och gick emot honom, och ramlade, så rent reflexmässigt så klämde han ihop knäna när han skulle fånga upp honom, och då bröts ett ben på älgen av, så han fick göra ett nytt.
Sen har jag fångat upp den röda grinden, i detaljer på LOn.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0