13:e december och Lucia

Trettonde december:Jaha ja, så har den här dagen passerat, och jag har inte lyckats se en endaste lucia, i morse sov jag när det var på tvn, och ikväll glömde jag att titta om det var repris, så var det med det, men dan har gått ändå.
Jag hade tänkt göra lite mer julkort idag, men jag kom aldrig igång, tack och lov så har jag ett antal klara, set är ju inte många dagar kvar innan dom ska vara postade, däremot så bakade jag havremusslor idag, det var några år sen jag gjorde formbakelser överhuvut taget, så det var riktigt roligt, och framförallt gott =)
I övrigt så blev några skjortor strukna, och en par maskiner med tvätt körda, men det har varit mycket slöande idag också, det var skönt, det är jobbardag imorgon igen, och ju närmare jul det blir, desto mer blir det att göra, det lär väl vara julgrupper som står på "att-göra-listan" för mej imorgon, skulle jag kunna tänka mej.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0