18:e december

Artonde december: Jag skulle ha jobbat idag, men ryggen talade om att jag inte skulle göra det, jag halkade igår, och det räckte för att jar skulle få en sjujäkla värk och domningar ner i ena benet, stor del av tiden idag har jag tillbringat liggande på värmedynan, varvat med stretching och liniment, lite julpysslande har det blivit, vi gick igenom skickade julkort, och kompletterade med dom som jag hade missat.
På kvällen så blev det en del tv-tittande, sista avsnittet på bonde söker fru, urfåningt att det går att fästa sej så vid några man har sett på TV, så att tårarna rinner när dom är så lyckliga och kära, likväl som att jag tycker att det är supertråkigt för dom som inte hittar nån käresta, en av dom skulle ju få hjälp av den tjej han hade med på resan, för att hitta nån ur den gigantiska brevhögen han hade fått, kul vändning det tog, men det kan nog bli bra.

  Värmedyna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0