5:e december

Femte december:Idag åker jag på scrapträff, två timmar på pendeltåget, har aldrig åkt hela sträckan upp till Bålsta förut, premiär med andra ord.
Där ska jag bli upplockad av nån för vidare transport till Grangärdsgården, i Grangärde utanför Bålsta, där blir det scrap för hela slanten till sena kvällen, då börjar det mindre roliga, två timmars hemresa också, men men, det är bara att gilla läget, när scrapkompisen jag skulle ha sovit över hos, blev sjuk och inte kan vara med, sånt händer, och jag kan ju ändå ta mej dit och hem.
Dagens foto är ett som jag med all säkerhet kommer att scrappa sen, underbart lysande orangeröda rönnbär.

Kommentarer
Postat av: Lilo

Vad underbart det lät, scrapträff! Jag ska ha scrapträff med mig själv idag. Molly hjälper ju gärna till förstås... men det blir inte alltid så bra. ;) Hoppas du får en härlig helg!

2009-12-05 @ 10:08:40
URL: http://liloscrap.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0