7:e december

Sjunde december har varit en  måndag, med stort M, jag är helt död efter 5 timmars arbetsdag, känner mej överkörd av tåget med 40 vagnar, minst.
Lite allmänt städ, dammtorka hyllor o div saker, sen efter lunch så blev det plantering av julgrupper, i trevligt sällskap så går tiden fort, och jag känner mej otroligt hemma och välkommen i butiken, så där är det inga problem, det är min kropp och knopp som bråkar, men men, det är bara att gilla läget, som tur är så har jag två lediga dagar, för återhämtning, innan nästa jobbdag.
Kvällen har jag mest tillbringat liggande på rygg, med en veckotidning, och sen titta på TV, Simon och Thomas: "Sveriges fulaste hem", och sen "Mamma till en mördare", och nu är det dags att sova.
 =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0