Nytt år, nya vyer

Jag har varit väldigt tyst här, under lång tid, men vi har haft datakrångel under en lång tid, och jag är inte riktigt överens med vår bärbara, så då har bloggandet fått legat nere, datorn är inte iordning än, så jag får krypa till korset och använda den här, delar är beställda till den andra, så det är nog snart ordning på torpet, med den också.
Jag hoppas att alla har haft en underbar jul och nyår, och fått ni har fått vila upp er, så ni orkar gå in i det nya året med nya krafter.

För min del kommer ju första delen att upptas mest av kartonger, kartonger och åter kartonger...puh....
Nu börjar det att närma sej flytt, inte många veckor kvar, så det gäller att ta lite varje dag,förmodligen är det mer att göra på slutet än vad jag tror, ändå, det brukar ofta bli så.

En annan sak som jag ska göra nu, i tre veckor framåt, är att köra en vända till med Camebridgekuren, jag gjorde det förra året, med en viktminskning på 10 kilo, på fyra veckor, sen har jag försökt en par vändor till, men invaggats i den tron att nu går det av sej själv, vilket det ju inte gör, så nu gör jag det mer offentligt....jag kommer att skriva här, varje dag i tre veckor, och fylla i en tabell, där jag skriver hur jag äter, samma som jag gör på en lista jag sätter
på en skåpdörr, i köket.

Det känns som om det inte är lika lätt att fuska, när jag skriver upp det här, för då är det skamset att erkänna, att jag fuskat =)

Ha en bra dag, mina vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0