Vinnare av semesterutmaningen

I måndags var sista dan för semesterutmaningen i min blogg, och idag så gjorde jag iordning lottdragningen när jag jobbade, så charlie drog det vinnande bidraget.

Jag har ju numrerat i den ordningen ni komenterade, och lagt upp bidragen i nedanstående länk,  och siffrorna skrev jag på små lappar, och så blev det.

.

#
#
#
#
#
#
#
#
#
#
#
#
#
#
#
#
#
#
#
#
#
#
#
##
#
#
#
#
#

Alla bidrag kan ses här

#
#
#
#
#
#
#
#
#
#
#
#
#
#
#
#
#
Taaadaaaahhhhhh.....

NR 5  Claudia 79

Grattis

Maila mej din adress så skickar jag vinsten

Kommentarer
Postat av: Anonym

WIIHOOO!!:) Vilken tur jag hade hihi...tack så hemskt mycket!!!Mejlar min adress.....Kramar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0