Fräckisar

Den här har jag helt fräckt (ha ha, nu var jag rolig) snott från Strömsundslillemors blogg, gå in hos henne så får du läsa många bra historier

Det var logdans i Brattbäcken en sommarkväll och en ung kille dansade tätt intill med en vacker blondin med gigantiska bröst. Rätt som det var plockade hon fram det vänstra bröstet och frågar:
-" Ser det ut som jag har punktering på detta"?
Killen tittar storögt på kvinnans bröst med saliven rinnande ner på hakan.
- "Eeh.....Näää"... Svarar han.
Då plockar hon fram det högra bröstet, och ställer samma fråga.
- "Ser det ut som jag har punktering på detta då"?
Killen dreglar, är alldeles från sig av lycka av det han förväntas höra från tjejen, när han knystar fram:
-
"Nääää, det är ingen punka på dessa två"!
- "Fint",
säger tjejen, " ta då å släpp ner domkraften som du har mellan mina ben"!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0