Katt möter hund med fönsterglas emellan

Vi har en liten söt röd grannkatt, som gillar våran tomt, ja den har även gjort försök att komma in hos oss, men det har den, tack och lov inte lyckats med, än!!
Idag blev det dock ett lite roligt möte mellan Yelly och My, där dom iaktar varandra genom försterglas, Yelly pep, morrade m.m. och så skakade hon hela tiden.
Jag filmade det hela också, jag ska se om jag kan komma på hur man gör för att lägga upp klippet här, tills dess visar jag foto på dom iallafall, Yelly fick sträcka på sej rätt bra, för att få upp tassarna på fönsterbrädan, och kunna se katten, när hon fick syn på den, blev hon extra lång.
För er som inte vet att jag har en dvärgszhnauzer, så är det hennes ögonbryn, det ljusa borstiga, det ser lite skumt ut =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0