Helg i kolonin

Hemma igen efter en härlig helg i kolonin.
Fredag vkäll hade jag några timmar för mej själv, då blev det scrapping och lyssnande på ljudbok, "Barn av sin stad" av Per-Anders Fogelström.
Jag gjorde klart en doptavla som jag hade på beställning, och så några julkort, som var delvis påbörjade, och igår gjorde jag ett nyfödds-kort.

Beställd doptavla


Korten är till salu, så om du är sugen på ett annorlunda och unikt julkort, så skriv en komentar så jag kan kontakta dej.
HÄR och HÄR finns det flera julkort

Kort som är 10 X 15 cm kostar 35 kr   Frakt för ett kort : 6 kr

Kort som är 15 X 15 cm kostar 45 kr   Frakt för ett kort :
12 kr

Dom här är 15 X 15 allihopa

Det är en specialvikning på dom här, som kallas för Z-folded card, hur det ser ut när man viker upp dom kan du se här


Julkort nr 9


Julkort nr 10


Julkort nr 11


Julkort nr 12


Julkort nr 13



Kort till en nyfödd pojke


Med dom här så har jag gjort 18 alster av min utmanig mot mej själv,att göra 100 alster innan shopping, så då är det 82 kvar.
Bra med julkort, för då händer det mycket under kort tid.


Kommentarer
Postat av: Karin/essmo

Åååh vilken underbar doptavla! Jättevacker! (här vet jag en stämpel som hade passat in *ler*)

Jättefina julkort med! Fortsätter du i denna takten så är du uppe i 100 alster på nolltid.

ha en härlig helg !

2010-09-02 @ 19:12:35
URL: http://essmos.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0