12 av 12

Nån av mina vänner på Allt om scrap kom med en kul ide, i januari, att varje månad, den tolfte, fota sin dag, och sen scrappa om det.
Att det är den tolfte, gör det enklare att komma ihåg, eftersom året har tolv månader.
Sagt och gjort!!
Tolv foton varav ett ska jag själv vara med på.
Jag har inte kommit till skott med att göra januaris LO, men februari har jag här.



I stora drag såg min dag ut så här:
Vaknade motvilligt av klockan 8:00
Kokade kaffe
Tog med det och dagstidningen till sängen för frukost
Fortfarande trött på väg till bussen (hade dålig natt innan)
Buss 783 tog mej till Nynäshamn
För att jobba på Bellis
Två dagar till alla hjärtans dag, butiken fylld av rosor
Efter en slitig dag var det ett trevligt brev med årets första fröer
Äntligen fick jag kliva ur skorna
Sov en stund
Middag, bakad potatis med räkröra
Avslutade dagen med en stickning framför TVn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0