Bildutmaning ho Scraptorget

Jag hittade en utmaning hos Scraptorget, som triggade igång min skaparlust klockrent, jag visste direkt vad jag skulle ha för foto, och titeln på det.
Plus att några saker i bilden är sånt som jag har hemma, och kunde använda.



Här har jag använt ett hjärta som jag fick i julkalenderswappen på allt om scrap


Hjärtebandet + mitten på den vänstra blomman fick jag också i kalendern.
Jag måste kolla vilket år fotot är taget innan jag skriver den sista siffran
på den lilla tagen, så jag är inte senil, och har glömt sista nollan i "år 2000"




Kommentarer
Postat av: CillaT

Åh så fin! Härliga färger och detaljer=)



Kram kram

2010-01-17 @ 15:19:55
URL: http://cillasinsida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0